poniedziałek, 11 lipca 2011

I've been deceived by one bad man. It's nasty how people behave sometimes. It's unbelievable, cheating. I lost some money and have no place to stay after moving to Denmark.
That's why the blog will be suspended for some time.


If you read it, think if you know any kind Dane willing to put me and my boyfriend up.
I would appreciate any help. You may also send this post to your friends- maybe they will help me?

Thanks in advance,
disappointed and deceived
xSzkrabx

 -------------------------------------------------------------


Zostałam oszukana przez pewnego złego człowieka. To obrzydliwe jak ludzie potrafią się czasem zachowywać. Straciłam trochę pieniędzy i nie mam gdzie się zatrzymać po przeprowadzce do Danii.
Dlatego też blog będzie przez jakiś czas zawieszony.

Jeśli to czytasz, zastanów się czy znasz jakiegoś  uprzejmego Duńczyka skłonnego przenocować mnie i mojego chłopaka. Docenię każdą pomoc. Możesz też wysłać tego posta do swoich znajomych- może oni mi pomogą?

Z góry dzięki,
zawiedziona i oszukana
xSzkrabx
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...